Pytonorm


Precis intill sjon fanns en reptilpark. Vi betalade hela 100 KSH for att komma in och titta pa ormar i burar bakom glas. Inte sa jatte spannande.
Dock var det har vart mina 10 svenska kronor. Det trodde ni inte om mig! Stor orm! Den vagde ungefar 20 kilo sa han och jag tror honom for den var inte latt.
Efter jag lamnat tillbaka den stora ormen fick jag en liten orm runt handleden som jag hade som armband. Den var kanske 70 cm lang men oj var laskig den var. Kandes som att den var mycket snabbare och, jag vet inte.. laskigare.

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Oj läskigt! Hur i hela världen fick dom dig till att gå med på det? Du är modig...



Fina bilder du tar, roligt att se hur det ser ut där nere. Vad gör ni nu om vardagarna, fortfarande skola?



Kram!

2009-06-30 @ 12:47:42
Postat av: Hannah

UUuuhh... läskigt!!! Nog för att du alltid vart modigare än mig men... SÅ modig behöver du ju inte vara... :-)

2009-07-02 @ 18:15:42
URL: http://haw.blogg.se/
Postat av: Karin

Modig du är! Jag ryser... Kändes den som en handväska ungefär? Det gjorde den enda orm jag klappat i mitt liv!

2009-07-03 @ 08:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0