Uppdatering

Nu blir det riktigt snabbt for vi ar pa vag bort!
Har bott en vecka i Mosoriot nu i ett betongrum dar fonstren inte gar att stanga och dar det ar kallt och regnar. Har bara en liten lampa pa rummet, ingen annan strom och vattnet i duscharna ar kallt. Dessutom har vi ingen toalettstol utan det ar ett hal i marken med spolfunktion! Harligt!
Nu i helgen ska jag och Ola till Lake Nakuru dar var amerikanske van Matt bor numera och titta pa flamingo och kanske ett och annat lejon!
Sa nu bar det av. Ska forsoka uppdatera battre i veckan!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det låter som vi har det mycket mer bekvämt här hemma. Men du får nog uppleva mycket mer spännande än vad vi får göra i vår trygga miljö....

Jag har fått reda på att jag kom in på audionomutbildningen i Örebro! så nu ska jag bara hitta en lägenhet så flyttar jag upp dit i början på hösten!

Sköt om dig!

Många kramar//Matilda

2009-07-11 @ 13:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0