Snart sa!

Pa mandag kommer min man ner hit! Ska bli saaa underbart att traffa honom igen. Vi har inte varit ifran varandra 6 veckor pa manga, manga ar.
Dessutom ska det bli kul att se lite mer av Kenya an bara Rift Valley som det har distriktet heter.
Redan idag aker jag och Maria till Nakuru dar jag och Ola var for tva veckor sen och pa mandag morgon aker vi till Nairobi och moter upp vara pojkar! Det enda vi vet sen ar att forsta natten ska vi bo pa ett hotell i Nairobi och sa ska vi forsoka ta oss till Masai Mara som ar den storsta nationalparken i Kenya. Risken finns att det springer ivag en hel del pengar dar men forhoppningsvis blir det inte ruinerande. Det ar ett turiststalle och det ar hogsasong sa man vet aldrig.
Sen har vi inga andra planer an att vi ska aka till Mombasa som ligger vid kusten. Ska bli harligt att ha tre veckor att bara gora allt och ingenting! Och framforallt att fa gora det med mannen man alskar!

Har borjat fa lite hemlangtan nu dock. Saknar familjen, alla syskon och syskonbarn! Och dessutom saknar jag min katt jatte mycket! Ar sa radd att hon ska ha glomt mig nar jag kommer hem. Bara tre veckor kvar sa jag ska nog overleva!

Jag vet inte hur mycket uppdaterande det kommer bli nu nar mannen kommer ner men jag ska forsoka uppdatera nagon gang emellanat.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

åh vad skönt att få träffas igen! hoppas ni får underbara veckor tillsammans.

väntar tålmodigt på dig här hemma ;)ta hand om varandra!

2009-07-25 @ 09:17:25
Postat av: Karin

Ja, nu är det inte lång tid tills han är hos dig!

Vi fick låna honom en stund i torsdags. Det var så trevligt!

Var rädda om er och NJUT av att vara tillsammans och lediga!

Kram kram

2009-07-25 @ 10:36:03
Postat av: Anonym

Skönt att du får va med Kristoffer ett tag & bara va lediga. Ta vara på den tiden för snart kommer studier, kamrater/släkt/vänner, som fyller hela tiden i almanackan. Tror att det billigaste sättet att njuta är att bara ha lata dagar. Men man kan ju samtidigt försöka hitta lite sevärdheter & uppleva landet, Kenya (en del av Afrika).

Här runt Halmstad är det som vanligt rätt gott väder. Omväxlande molnighet, sol & lite skurar. Har varit i Gullbranna flera ggr i veckan. Försöker cykla, då det inte regnar eller blåser för mkt.

Ha d jättebra !!! Kram CaH

2009-07-25 @ 11:04:13
Postat av: Hannah

Hej! Du verkar ha en grymt spännande tid där nere. Önskar jag kunde uppleva det tillsammans med dig. Kanske en gång senare i livet. Vi har fått nycklarna till huset idag och börjat packa upp lite lådor. Skönt! Har lagt upp några bilder på Wilda på bloggen också. Kolla! Det kommer mera.

Längtar efter dig! kram kram Hannah

2009-07-25 @ 23:07:53
URL: http://haw.blogg.se/
Postat av: lydia

Hej! naima mår ganska bra, hon har haft lite ont i tassen men hon mår bättre.. Jo tänkte be om en sak! Familjen Ljung/Toorell är väldigt sugna på färska jordnötter, så vi får lite afrika minnen tillbaka.. så du får gärna ta med några kilo hem:P.. ha det bra nu och hälsa foffe när han kommer dit!

2009-07-26 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0